Holap! Estem de vacances indefinides/permanents! Adéu! :3
Sirap
Holap! Estem de vacances indefinides/permanents! Adéu! :3
Sirap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Sirap
Sirap, el planeta/ciutat amb més història i més important de tot l'univers. Els seus habitants, representants d'animals, hi viuen i entrenen els seus poders.
Qui està Connectat
En total hi ha 51 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 51 Invitats
Nombre de missatges : 44 Puntuació : 53 Fecha de inscripción : 07/10/2011 Edad : 34 Ubicació : A casa del follet tortuga
Assumpte: Fitxa goku Dv Oct 07, 2011 8:22 am
Raça: Huma (Guerrer del Espai) Poder/s: Corporal Animal que representa: Ozaru (gorila gegant) Descripció física:
Spoiler:
Humor: Molt alegre i amb moltes ganes de lluitar. M'agrada/No m'agrada: M'agrada lluitar i pasar-mo be. No m'agrada veure com els companys es moren. Prefencia sexual: Hetero
Editat per darrera vegada per Goku el Dv Oct 07, 2011 5:05 pm, editat 1 cop en total
Omeva Sagredor Zenitram Admin
Nombre de missatges : 1156 Puntuació : 1710 Fecha de inscripción : 13/08/2011 Edad : 29 Ubicació : Sirap
((Sayan es diu en castellà, com a minim si el posaràs a Sirap que sapigues que es diuen des de que va començar la sèria guerrers de l'espai, no sayans. En català Sayan està mal dit. Si acceptes la condició de ser Guerrer del Espai entre parèntesis després de humà et dono la benvinguda))
Goku Soldat
Nombre de missatges : 44 Puntuació : 53 Fecha de inscripción : 07/10/2011 Edad : 34 Ubicació : A casa del follet tortuga
Assumpte: Re: Fitxa goku Ds Oct 08, 2011 3:38 am
Doncs vale
Omeva Sagredor Zenitram Admin
Nombre de missatges : 1156 Puntuació : 1710 Fecha de inscripción : 13/08/2011 Edad : 29 Ubicació : Sirap