Holap! Estem de vacances indefinides/permanents! Adéu! :3
Sirap
Holap! Estem de vacances indefinides/permanents! Adéu! :3
Sirap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Sirap
Sirap, el planeta/ciutat amb més història i més important de tot l'univers. Els seus habitants, representants d'animals, hi viuen i entrenen els seus poders.
Qui està Connectat
En total hi ha 45 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 45 Invitats
Nombre de missatges : 15 Puntuació : 21 Fecha de inscripción : 17/09/2011 Ubicació : Ordre Obscura
Assumpte: Fitxa de Cross Marian Ds Set 17, 2011 8:33 am
Raça: Humà Poder/s: Llum i Foscor Animal que representa: Falcó Descripcio física[img][/img] Humor: Mandrós, despreocupat i molt romàntic (amb les dones). M'agrada/No m'agrada: M'agraden les dones, i acabar la feina ràpidament. No m'agrada fer esperar, ni que em facin esperar. Preferència sexual: Heterosexual.
Omeva Sagredor Zenitram Admin
Nombre de missatges : 1156 Puntuació : 1710 Fecha de inscripción : 13/08/2011 Edad : 29 Ubicació : Sirap
Assumpte: Re: Fitxa de Cross Marian Ds Set 17, 2011 9:30 am
Els poders no poden ser inventats, han de ser els que es poden utilitzar a Sirap, o sigui, els que estan al apartat de Inicialització; Poders, Raçes i Animals elegibles; dins de Poder elegibles hi estan els que pots triar. Quan els hagis triat, edita la publicació i ja donaré per vàlida la fitxa.
Omeva Sagredor Zenitram Admin
Nombre de missatges : 1156 Puntuació : 1710 Fecha de inscripción : 13/08/2011 Edad : 29 Ubicació : Sirap